Helgen

Helgen har rullat på som bara den och jag har bara jobbat..
Jobb ansvarig bowlingen fredag och lördag och sedan kalasen igår..
Så helgen har gått som bara den och nu är det dags för ny vecka..
Veckan tror jag kommer att gå fort då det är lite saker planerat, b.la träning(fortfarande lite hes i halsen) så blir lugnt denna vecka, umgås med min finaste älskling, träffa bästa Marre, jobb Fredag bowling, FEST på lördag, och bara ta det lugnt..

Skön vecka som jag ser fram emot..
Vad är era planer??

Kommentarer
Postat av: Js

Började nyss blogga på en ny blogg så vore ju kul om du ville klicka dig in och kanske lämna någon kommentar? :)

& hoppas du haft en underbar fredag! Kram!

2011-10-07 @ 19:41:43
URL: http://zaavurdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0