Helgen

Helgen har bara susat förbi..
Fredag och lördag har jag jobbat på bowlingen, där det var mkt händelser på fredagen,  och lördagen var såå bra, mycket folk, många som hade riktigt roligt och dansade till livebandat, bowlade, drack god dricka.

Igår så var jag och min fina systerdotter som är 5 år på bio. Innan bion blev det lunch.
Filmen som vi såg var Savannens Hjältar 3D och var en rolig och bra barnfilm.
Efter bion åkte vi hem till dem och lekte lite och sedan gick jag,syrran,eveline och elias till evelines dans som hon hade igår medans Niklas var hemma och lagade mat.

En bra dag som jag fick spendera med bästa Eveline och sedan resten av familjen<3<3 Underbara..

Jag & finaste systerdotter/guddotter

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0