Underbart

Det är ju såå himla härligt med denna sommarvärme!!
I helgen har jag umgåtts med syrran och familjen, vi har solat, lekt med barnen, ätit god mat etc, även varit hos mamma och umgåtts med henne och solat.. Söndagen bestod av jobb på bowlingen där det var ganska lugnt men nu på söndag blir det mycket mycket på jobbet..

Blir en liten kortvecka denna vecka också då man var ledig igår vilket var superskönt, tänkte dra ut på en promenad eller en lätt löpning efter jobbet. Har ju varit sjuk så får se om jag ger mig på löpningen men något blir det iaf..

Vad har ni haft för er nu i helgen när det varit långledigt??


Såhär ser det ut när man rockar=) Jag för 3 år sedan när vi firade mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0