Huvudvärk

Åhh jag hatar verkligen huvudvärk!! Så himla irriterande..
Denna vecka är jag helt själv på jobbet(eller tills på torsdag) så det är väldigt lugnt här..

Helgen då, vad hände då? I fredags var jag och älsklingen och bowlade med bästa Sandra och Elias.. Efter det gick vi till Bauer där vi tog ett glas och fortsatte sedan vidare till ett annat ställe för ett glas. Mycket trevlig kväll!!

Lördagen var jag i stan och shoppade lite, vad kommer jag visa sen!! Sedan blev det gymmet och efter middagen åkte vi till årsta för att slå lite bollar.
Igår hade jag min andra golf lektion som gick jättebra!! Ionsdags hade jag den första då var det jag och 1 till, igår var jag själv så det blev intensiv och bra träning..
Sista lektionen är på onsdag, sen är jag klar. Härligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0