Fullt upp

Har haft fullt upp här på senaste tiden.. Haft massvid att göra på jobbet osv. I helgen blev det bara jobb, jobbade fredag och lördag på bowlingen, lördagen var det mkt folk och drag så det är alltid roligt..
Söndagen bestod av Cheerleading då jag var på DM och tittade. 

Nu i veckan blir det också full rulle med mycket att göra på jobbet och träning. Igår var jag förbi gymmet och drog en löprunda på 5 km.. Idag blir det vila från träning då jag hade tänkt åka in till stan efter jobbet.. Annars då, hur ser eran vecka ut?

Vi på DM förra året då vi tog GULD+MVP



Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej, lust att göra ett bloglovinbyte med oss ? :-)

förlåt ifall du inte gillar när folk frågar!

varma kramar sanna och wilma

2011-02-08 @ 15:36:06
URL: http://tobelieve.devote.se
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-02-14 @ 11:09:36
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0