Visning

Jobb idag då efter flera dagars ledighet och det rullade på.. Hade massa grejer att göra och efter jobbet blev det en snabbis till Bromma Blocks där älsklingen mötte upp mig vid strax efter 18, käkade middag där och sedan iväg på visning i Aspudden..
Mycket fin lägenhet, förutom badrummet som man isf skulle renovera om..
Vi skrev upp oss men vi har ju hittat 3 st andra som är fina.. Jag har en riktig favorit som jag skulle vilja ha...

Nu är vi hemma igen och tar det lugnt, ska fika lite av kladdkakan som jag bakade igår då vi har halva kvar.

Slänger in 2 bilder på mina underbara systerbarn som står mig väldigt nära.
Underbara prinsessan Eveline, som blir 5 år iår och underbara prinsen Elias som blir 1 år iår.
Dem är mosters älsklingar


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0