Ny vecka

Sista dagen på påskhelgen idag då, sen är det back to normal igen..

Idag har det varit en lugn dag, har b.la varit ute och tränat lite..

Match idag också som börjar om 10 och jag hoppas verkligen vi vinner idag! Annars så har påskhelgen varit jättebra,
Middag hos mamma i fredags med mina syskon+familjer och i lördags var jag hemma hos syrran och dem och umgicks, Markus kom efter han slutat jobbet och så grillade vi och tittade på film..

Igår blev det städning här hemma, dammsög, moppa golven, rensade ur ett skåp osv.
Min bästa älskling var duktig och tvättade rent på balkongen och där har det inte blivit städat tidigare så nu är den helt vit och fin.

Skönt med lite ledighet, det behövdes..
Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0