Promenad,lunch och Zumba

Nu är det snart lunchdags och jag tänkte gå ut på en liten kort promenad innan jag äter, för att fördriva tiden lite då man inte sitter och äter 1 timme när man äter inne.
Så jag hoppas det inte börjar regna så jag kan gå ut en stund,

Idag efter jobbet möter jag upp Lina så skall vi gå på Zumba, vilket ska bli jätteroligt..
Vi bokade det för 3 veckor sedan, det gäller att vara ute i tid då dessa klasser blir tokfulla, det är liksom 100 personer som står på väntelistan bara till våran grupp idag..
Så det ska bli riktigt roligt och en liten recension av hur det var kommer upp också..

Vill tillbaka till USA och värmen<3



Kommentarer
Postat av: zarah

gillar din blogg :)

2010-09-21 @ 19:06:16
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0