Ny dator..

I lördags köpte jag en ny dator, och nu är jag superglad som har en dator hemma igen.
Älsklingens dator han skulle köpa var slut och kommer in igen om 1-2 veckor, så hoppas den kommer snart..

Jag har inte packat upp eller börjat fixa med min dator än eftersom vi hade middag hemma i lördags och igår jobbade jag hela dagen och var helt slut när jag kom hem, är förkyld och det tog på kroppen igår..

I lördags åkte vi först till forum och handla datorn, sen iväg för att heja på brorsan som sprang lidingöloppet, efter det handla och sedan hem och börja med matan.
Det var supermysigt med middag hemma med syrran,niklas,eveline och elias..
Dem gillade maten vi hade gjort och det blev mycket onyttigt sen=)
Middag bestod av fläskytterfilé med sås och rotfruktsgratäng, till efterrätt blev det Marängswiss.
Senare till filmen som jag och syrran hyrde blev det kladdkaka och massa godis.

Lille Elias, sötaste prinsen, såå snäll.. Mosters lille prins och mosters sötaste Eveline..
Hon hade med sig massa teckningar så jag kan sätta upp några här på jobbet, som jag ville.
Sötnosen somnade i mitt knä under filmen och sov så sött..

Tack för en jätte trevlig kväll, älsklingen min, Camilla, Niklas och barnen..


Kommentarer
Postat av: R

Hej! Snurrar runt här på mer-trafik och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0