Lille skrutt

Igår var vi som sagt hos syster min och hälsade på den nyfödde och han var ju såå liten och söt..
Mosters finaste sötnosar, Eveline och den nyfödde..

Det blev donken mat som jag och mamma köpte med oss på ditvägen och sedan presentöppning till bebisen och eveline, sedan blev det fika..
Mycket trevligt och så glad för min syster och Niklas..

Nu är det jobb som gäller fram till 17.00 och så ska vi även ha en liten utbildning i den nya hemsidan som kommer upp nästa vecka så det blir nice..

<3


Kommentarer
Postat av: linda

åh tack så mkt :)

jag gillar din med"gillar mkt reklam..sjlälv har jag inte fått in mkt alls xD

2010-09-02 @ 20:38:30
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0