Jobb, Jobb och en kraschad dator

Helgen flög förbi lika fort som vanligt, helgen har bestått av träning på fredagen, sen mys hemma bara.
Lördagen var jag inne i stan på SATS med Marre och Lina och körde danceaerobics vilket var riktigt roligt, bra träning att stå och köra i 55 min utan vila.. Sen var det jobb på bowlingen som gällde så jag väntade tills Markus kom hem med bilen så jag kunde ta den och så jobbade jag till stängning(kl 1) men vi kom inte därifrån förrän 02.20.
Söndags väckte Markus mig så gick vi och rösta, sen frukost och sen dags för jobb på bowlingen igen som alltid på söndagar..

Sen har min dator kraschat vilket är Jääävligt irriterande, då jag vill ha alla mina bilder etc. Många bilder har jag sparade på min externa men inte alla senaste som är tagna, vilket är såå frustrerande,
Jag skulle nu i helgen ha suttit med detta och fixat över det jag inte hade gjort ännu.

Nu måste jag hitta nån som kan fixa det åt mig.. Kommer inte bli några uppdateringar alls i bloggen på kvällarna eftersom jag inte har en dator för tillfället

Nä nu är det dags för lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0