Gym

Nu om 35 min slutar jag jobbet och möter upp älsklingen utanför gymmet så ska vi träna lite.
Skall bli nice trots min träningsvärk i vad och lår..
Sen beger vi oss hem för att laga en god middag och mysa framför tv:n..

Om vi orkar någon dag denna vecka så skall vi åka och kolla på ny dator också, både till mig och Markus..
Vi har ju båda använt min nu då hans är gammal och den har vi tagit bort internet på.

Men man står lite i valet och kvalet.. Båda vi skulle vilja ha mac datorer,  jag vill gärna ha en Macbook Air,.
Men 17.000 är ganska mkt för en dator tycker jag när man inte använder den till jobb etc,.

Sen började jag häromdagen fundera på en Sony Vaio kanske? Vad tycker ni?
Vad har ni för förslag på datorer?

Macbook Air VS Sony Vaio?
  

Kommentarer
Postat av: The best a man can get

Måste ni ha varsin dator låter lite lyxigt.

Puss

2010-09-20 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0