Good Morning

God Morgon på er.

Torsdag idag och arbetsveckan lider mot sitt slut, vilket är skönt för då vankas det 25-års fest hemma hos oss på lördag..
Inatt har jag sovit över 8 timmar vilket var väldigt skönt, mådde jätteilla igår kväll pga jag var så hungrig, vi köpte sallader men det var så svårt att få i sig detta, så älsklingen gick ner och köpte banan till mig som är lite lättare att äta och så tog jag 2 tuggor av en snickers för att få lite socker..
Under tiden somnade jag till lite och sen gick jag upp och borsta gaddarna för att sedan somna..

Idag skall jag iväg på utbildning kl 16-18 så kommer hem lite senare än vanligt då jag egentligen jobbar till 17, men det är skönt att jag bara åker tvärbanan hem från Sickla idag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0