Älsklingen 25

GRATTIS till min älskling som fyller 25 år idag..

Helgen har varit jättebra, Jag & Sandra hade en så underbart bra utgång i fredags.
Middag och förfest hemma hos henne och fixa iordning oss, mycket musik och galen dans=) Haha
Tog Taxi in till Magenta där vi skulle spendera kvällen..

Träffade på mycket trevligt folk, både gammalt som nytt, Nicos riktigt roligt att ses, det var ju några år sedan..
Träffade på lite nytt folk också, Funderade på att dra in till White Room men vi sket i det och delade taxi hem med 2 st..
Sov till 12 på lördagen och sen chilla framför tvn, på kvällen blev det middag och ta det lugnt hemma bara.

Söndagen bestod av jobb på bowlingen.
Tack sötnosen min för en riktigt bra utgång, bilder kommer..

Släng in en kommentar och gratta älsklingen på hans 25-års dag.

Jag Älskar dig


Kommentarer
Postat av: sandra

Hälsa Grattis till Markus och hoppas att han får en jättebra dag :D

Du är min älskade lilla snutt <3<3<3

Pusspuss hjärtat!

2010-09-06 @ 16:48:31
Postat av: Niklas

D E VI SOM E HAMMARBY!!!! D E VI SOM E HAMMARBY!!!!

D E VI SOM E HAMMARBY!!!! D E VI SOM E HAMMARBY!!!!

2010-09-06 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0