4 timmar kvar...

Nu är det snart bara 4 timmar kvar tills jag är hemma hos min finaste Sandra.
Hoppas inte det är så mycket köer idag bara så det går lite snabbare..

Ska bli så grymt roligt då det var så länge sedan jag var ute sist och med mig och Sandra kan det ju inte bli annat=)
Kommer bli grym middag och efterrätt, grym musik och massa dans och goda drinkar..
Får se vad jag har på mig, är typ helt säker på en klänning jag köpte i USA så den blir det nog.


Dagen har annars rullat på, ganska lugnt på jobbet faktiskt men tråkigt att det är så kallt ute bara..

Du & Jag vännen<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh älskade vännen det är ju så sant. Det kan liksom inte bli bättre <3 Alltid helt sjukt kul när du o jag går ut :)

Älskar dig hjärtat! Alltid DU och JAG vännen <3<3<3

2010-09-03 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0