Working

Tack för kommentarerna om Skorna tjejer! Jag håller med er till fullo, älskar dem!!

Idag har jag bara jobbat som jag gör varje vardag och efter det drar jag till mitt andra jobb bowlingen där jag skall jobba ikväll.
Börjar 18.30 så tänkte gå i Jakans centrum och kika lite i affärerna så länge..

Det är såå skönt med helg nu och helgen blir bra.

Jobb ikväll
Imorgon en heldag med min finaste vän Sandra.
Söndag. Jobb bowling och sedan skall jag,marre och lina åka och hälsa på och titta på bästa älskade laget som har träning..

Eagles- Jag saknar er.

DM GULD 2010+MVP


SM GULD 2010



EM Brons 2010- Riktig Lycka. Bästa året..




Vi var även Team Sweden och skulle representera Sverige på VM i USA men det där satans askmolnet förstörde allting så vi kom aldrig iväg.. Stor Sorg för oss som verkligen sett fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0