Work Work Work

Haft jobbat dubbelpass både onsdag och torsdag då jag jobbade på bowlingen efter mitt vanliga jobb.
Båda dagarna gick bra, igår var det full rulle då vi hade 115 matgäster så det fanns att göra så att säga..

Ikväll blir det hem till älsklingens ena bror och fira hans dotter som fyller 13 år idag så det ska bli trevligt..
Imorgon blir det firande hemma hos min syrra+familj då vi ska fira henne(hon fyller också idag) och fira hennes sambo som fyller på onsdag och det kommer bli skoj, träffa alla, äta massa gott och umgås och pussa på mina söta systersbarn, prinsessan på 4 år och prinsen på snart 2 månader=)




Kommentarer
Postat av: luffi

Go eftermidda!!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi



2010-10-15 @ 15:06:46
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Emms o Jullis

Japp, natruell creme fraiche, blanda med pressad citron, färsk dill och lite citronpeppar! :)

2010-10-15 @ 15:13:23
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0