Wednesday

Onsdag idag och halva veckan har gått, riktigt härligt..

Idag efter jobbet åker jag in till stan för att handla en ny concealer, då min är slut och sedan försöka hitta lite annat bra som jag vill ha/behöver.

Efter det blir det träning på Sats inne i stan och sedan hem och äta middag.
Älsklingen min är borta idag då han åkte till Göteborg i morse på 2 dagarskurs så han kommer inte hem förrän imorgon kväll..

Snart helg och jag längtar, Utgång på fredag med min älskade Sandra och sedan är min älskling ledig i helgen så då vet man inte vad vi skall hitta på.
Förhoppningsvis kommer hans dator nu denna vecka, då dem skall ringa när den kommer in och han längtar så min bästa..

Vad skall ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0