Träning,mys och utgång

Igår åkte jag in till stan och handla ny concealer eftersom min tagit slut, efter det blev det träning där det blev cardio och lite ben.
Sen hem för att äta middag där jag gjorde iordning kyckling, med wokade grönsaker och tzatziki. Riktigt gott.

Sen Var det ju premiär av Grey´s så jag satt klistrad i soffan framför det, nice.
Älsklingen min är i Göteborg på kurs så han åkte tidigt igår morse och kommer hem ikväll så jag var helt själv också igår,

Idag tänkte jag kanske gå en promenad om det inte regnar när jag kommer hem, för det såg jag att det gör just nu, sen blir det att ta ett bad och köra lite spa.

Imorrn vankas det utgång vilket ska bli RIKTIGT roligt. Jag och bästaste Sandra hade skitkul sist..

Team Sweden 2010<3 Älskar er örnar



Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Jag försöker bara komma med på "mest aktiva" listan.

Tack för att jag fick kommentera hos dig. Hjälper du mig? Kram

2010-10-07 @ 23:25:30
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0