Träning

Igår efter jobbet åkte jag till Hornstull där jag mötte upp Marre och vi skulle köra ett Dancearobics pass.
Det gick bra och man var slut efteråt, jag tyckte denna dansen var roligare än den jag gjorde sist..

Idag är det dags igen, då för ett dubbelpass.
Danceaerobics och sedan Bodypump, så det kommer bli riktigt bra..
Annars så sov jag över 9 timmar i natt men ändå är jag svintrött.
Somnade vid 21.30 på soffan för att sedan bli väckt kl 23 av älsklingen för att vi skulle gå och lägga oss.
Så jag var riktigt trött..

Vet att det är lite dåligt med bilder nu, men jag har inte lagt in mina bilder i min nya dator från den externa än och sedan måste jag även lämna in min gamla dator för att få alla mina bilder etc..
Men det kommer, jag lovar..

Kommentarer
Postat av: Vince

Håller du på med cheerleading? Coolt!

2010-10-12 @ 22:59:49
URL: http://diarybyvince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0