Onsdagen den 20 Oktober

Onsdag idag och halva veckan har snart gått och helgen närmar sig..
Igår var det jobb på bowlingen också där det var 3 sällskap som skulle äta..

Annars har veckan flytit på, inte gjort så mycket, i måndags var vi hemma och tog det lugnt och käka våfflor(vilket var såå gott)

Idag blir det träning för mig och jag längtar, har inte tränat sedan förra veckan så det är fy på mig men har haft att göra i princip varje dag så har inte hunnit riktigt..

Hur ser eran vecka ut? Vad har ni för planer?


Kommentarer
Postat av: Ella 'vampie'

Gå in på min blogg och tryck på "Like" för att gilla min blogg på facebook. Följer dig gärna på bloglovin' eller länkar till din blogg som tack ^.^



www.vampie.blogg.se

2010-10-20 @ 20:09:51
URL: http://vampie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0