Jag gillar´t ( Träningsvärk)

Yes jag har träningsvärk i kroppen från igår och jag gillar det..
Igår var jag och tränade med Marre och Lina där vi först körde Danceaerobics och sedan bodypump.
3:e gången jag körde dance men jag har varit på 3 olika ställen så varje gång har det varit ny dans och sedan var det första gången jag körde ett bodypump pass och jag gillade det..
Man tränar styrka för hela kroppen vilket är bra.. Det är svårt att veta första gången hur mycket vikter etc man skall ha då man inte vet hur länge man kör varje repetion etc.

Nu har jag träningsvärk som jag hoppades på=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Body pump för första gången är inte att leka med... minns när jag körde för första gången. Jag kunde fan inte gå på en vecka? haha men det verkar inte ha blivit så för dig i alla fall, som tur är ;)

2010-10-15 @ 11:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0