Gym

Igår var jag på gymmet efter jobbet och då blev det ett mage/arm pass som avslutades med lite cross.
Häärligt..

Dagen idag har rullat på och mer än halva arbetsdagen är avklarad, efter jobbet återstår gymmet ikväll också så det blir riktigt nice..

Längtar till helgen också, där jag har lite grejer som behövs göras inplanerade.. bla.
storhandla, byta till vinterdäck, städa lite, jobb på söndagen.
Så ska bli skönt att ha hela lördagen ledig och sedan fredagen också då ska det bli mys framför Idol..

Detta är jag hos Jesper Parnevik i somras när jag och älsklingen var i USA.

Kommentarer
Postat av: nella

Vill du vinna en tandblekning? Tävlingen avslutas imorgon så nu är det sista chansen! :)



http://nellishen.blogg.se/2010/october/vinn-en-tandblekning.html#comment



(Radera bara inlägget om du inte är intresserad)

2010-10-21 @ 17:39:51
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0