Fullt upp

Åh i lördags körde jag streetdance och det var riktigt roligt. Roligt och jobbigt!! Precis som det skall vara.

Annars i lördags var det fullt upp, ner med vinterdäcken från vinden, vi åkte in till stan och växla in massa mynt, köpte träningsbyxor, storhandla, laga riktigt god mat, hade tvättstuga, hyrde film och myste framför den med lite godis.
Vi kollade på Haciko och den var ju såå bra. Jättefin film men sorglig.. Men den var underbar.

Igår var det jobb på bowlingen, var tvungen att börja tidigare så var där 09.30-18.20.
Annars då rullar allt på, träning, jobb, nöje m.m

Btw så ska jag lägga upp bilden på mina skor jag köpte för några veckor sedan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0