Fredag 1 Oktober

Hej på er!

Hoppas ni mår bra idag, själv är det bra men fortfarande lite förkyld.
Jobbet igår på bowlingen rullade på och det blev massor att göra när skolklassen hade bowlat klart för då kom dem alla samtidigt och beställde 21 portioner med mat..
Så det blev full rulle för Nina och mig i köket..

Fredag idag vilket är riktigt skönt, mycket skönt med helg men den kommer att bestå av lite mys, sen massa jobb..
Idag blev det inget sminkande för mig utan efter jobbet åker jag hem och duschar och gör mig iordning för vid kl 19 skall jag och älsklingen hem till hans brorsa+tjej och äta middag och dricka lite gott vilket kommer bli jätte trevligt.

Vad skall ni hitta på ikväll?




Kommentarer
Postat av: elina

hejsan, vad tycker du om att 50-öringen är borta ? :)

2010-10-02 @ 16:25:40
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: bloggstaden.se

Hejsan!



Vill du ha fler besökare till din blogg? Då ska du besöka www.bloggstaden.se vi erbjuder 16 reklamplatser för bloggar som är aktiv. Där varje blogg får skriva en liten text om sin blogg samt en länk som länkar till bloggen. Sen erbjuder vi även enbart länkplats också. Om du är intresserad så vill vi gärna ha en liten text om vad din blogg handlar om samt länk till din blogg. Är du intresserad?



Skicka då ett mail till oss på [email protected]

2010-10-04 @ 08:41:50
URL: http://bloggstaden.se/
Postat av: Jennie

Hoppas helgen blev strålande!!

Själv har jag jobbat hela helgen..

=S

Hoppas du fått en toppen start på denna vecka!

=)

2010-10-04 @ 17:30:18
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0