Sjuker

Lördagen började med att städa lite hemma, bära upp sommardäcken på vinden, åka och handla.
Sedan åkte vi hem till syrran där vi hämtade upp henne och lilla tösen och så åkte vi till kyrkogården och tände ljus för älskade mormor och morfar.. Massa ljus fick dem, det satt 9 ljus när vi kom, vi satte dit 2 och sedan var min brorsa+familj där efter oss.
Så himla fint med alla tända ljus på gravarna..

Efter handlade vi lite godis och sedan åt vi middag hos syrra´+familjen där det blev en jättegod lasagne.
Sen blev det lek, film och godisätande.

Tack Camilla,Niklas och bästa barnen för en trevlig kväll.

Söndagen åkte jag och älsklingen in till stan för att handla lite julklappar, så mina första är inhandlade och det är skönt, ska nog kolla lite imorgon också efter jobbet tänkte jag..
Vill inte köpa sista klapparna precis innan julafton..

Annars har jag inte gjort så mycket. jobb imåndags och igår var jag hemma från jobbet för jag var sjuk,
Eller är fortfarande men är bättre iaf.


Kommentarer
Postat av: Jessica svarar:

Hej! Den är från märket Warehouse! Jag köpte min i Sickla, kosta 899 kr :)

2010-11-11 @ 15:19:57
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0