En jättebra helg

Helgen har varit jättebra, i fredags blev det dubbeljobb då jag även jobbade på bowlingen.
Allt gick bra och det var trevligt, lördagen hade jag och bästa vännen Sandra en heldag.
Tog bilen in till stan och mötte upp Henne och började våran shopping och även lunchade mellan..
Jag kommer att visa upp vad jag har köpt, just wait and see.. Riktigt nöjd med det jag handlade och det var även Sandra..
Efter det åkte vi hem mot henne och stannade och handlade lite godis och chips till kvällen sedan blev det pizza till middag som vi beställde. Efter middag och massavis med prat så blev det film med gottis till.

En jättetrevlig dag och kväll med bästaste vännen!!
Söndagen bestod av jobb och sedan hämta upp Marre och Lina då vi skulle bege oss till vårat gamla hem Svb för att kolla på när laget hade träning..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2010-11-01 @ 10:50:39
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kika gärna in min julblogg som kommer att bjuda på en massa tips och tävlingar under november och december! :) www.amandasjul.blogg.se

2010-11-01 @ 12:04:59
URL: http://amandasjul.blogg.se/
Postat av: Sandra

En underbar heldag tillsammans med min bästa vän <3 Kunde inte bli en bättre dag :) Tack ännu en gång för en toppendag mitt hjärta :)

Pusspuss

2010-11-01 @ 18:54:03
Postat av: Michelle [ballahirs.blogg.se]

Hej! Jag gör en undersökning i skolan vilken sorts blogg det finns mest av. Så kan du säga vilken kategori din blogg är i? Foto, mode, vardag, film osv.



*Michelle | ballahirs.blogg.se*

2010-11-02 @ 10:48:02
URL: http://ballahirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0