Busy Busy

Haft fullt upp hela helgen då det har varit massvis med jobb.

Ilördags jobbade jag 11.00-01.45 som ni ser så var det en riktig långkörare..
Isöndags blev det 10.30-18.40..

Igår började jag iaf att slå in alla mina julklappar som jag har köpt hitills så det är skönt att beta av lite undan för undan för december månad är en månad där jag jobbar väldigt mycket och då får man passa på att fixa saker innan.

Hur har eran helg varit och vad har ni för planer för denna vecka?

Mina planer är som följande:

Måndags: Jobb och träning
Tisdag: Jobb - Middag hos pappa
Onsdag: Jobb- Middag och filmkväll hos bästa Sandra
Torsdag: Jobb och träning
Fredag: Jobb och jobb
Lördag: Jobb
Söndag Jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0