Vem är jag?

Jag är 22 år gammal, snart 23 som bor på Essingeöarna med min fina pojkvän och Sambo Markus.
Jag jobbar heltid på IF Brommapojkarna och jobbar varje söndag på Bowlinghallen i Jakobsberg.
På bowlingen jobbar jag även ibland lördagskvällar när det behövs..

Jag älskar att umgås med min pojkvän, familj och vänner.
På fritiden tränar jag Cheerleading som är världens bästa Sport.. Detta har jag gjort i snart 13 år och det är en helt Obeskrivlig känsla när man går ut med sitt lag på mattan och visar under 2,5 minut vad man går för och vad man har tränat på sedan hösten..
Jag vet inte hur mitt liv hade sett ut utan Cheerleading, Vi har varit med om så mycket under alla dessa år, både med och motgångar.

Har ni frågor så är det bara fråga på så ska jag svara på alla..

SM GULD 2008 i Borås.
Snyggaste pyrren



En träning 07/08 tror jag


DM GULD 2010





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0