Helgen som varit

I helgen har det blivit mycket jobb..
I lördags på dagen var jag hemma och tog det mest lugnt, kolla tv, städade lite, tog ett bad, gjorde mig iordning och sen var det dags för jobb på bowlingen. 17-01 blev det. Vi trodde vi skulle kunna stänga tidigare då det inte var mkt bokat men sedan kom det drop in så det blev mer sen och vi kom därifrån vid 01.15.
Igår var det också jobb och jag jobbade till stängning igår så jag var inte på träningen.
Jobb 10.30 - 18.30 och sedan åkte jag hem till mamma för att gratta henne på mors dag.
Jag hade med mig jättefina blommor som jag köpte igår som hon fick och sedan åt vi en riktigt god middag och sedan tårta och sockerkaka som hon hade gjort för att jag skulle komma över.. Bästa mamma<3<3

När jag väl var hemma sedan tog vi det lugnt, älsklingen min var duktig och rensade ur lite skor, tror det blev hela 7 par han ska slänga och jag slängde iaf 2.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0