Wednesday

Onsdag idag och vilket toppenväder vi har men fan vad irriterad jag blir att det ska vara skitfint väder på dagarna när man jobbar 8-17 och sen som nu på fredag skall det inte alls vara några 22 grader och en stor sol utan massa moln.
Lördag skall det regna, vilket suger, sen nästa vecka ska det vara strålande sol igen, vilket skämt..

Nu har jag fått avreagera mig på det lite iaf. haha

Annars är det träning ikväll, whiie, igår gick träningen mycket bra och nu är det endast 7 st kvar..
Däremot mådde jag inte alls bra igår på träningen, hade världens huvudvärk, var helt varm, kändes som jag hade feber, och helt trött..


Kommentarer
Postat av: elvira stehn

Hej, jag är en av de tio finalisterna i ''veckans blogg'' rösta gärna på mig, skriv ''nummer 8'' som kommentar på detta inlägg: http://thiinkastriid.blogg.se/2010/june/finalisterna-i-veckans-blogg.html

Skriv till mig och berätta om du röstade, så länkar jag din blogg i ett inlägg. Jag har många besökare, så jag garanterar besök till dig! ;) Om du tycker kommentaren är otrevlig / jobbig, så ta bara bort den och jag ber om ursäkt :)

2010-06-23 @ 21:53:50
URL: http://elvirast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0