Underbar helg

Har inte uppdaterat någonting i helgen men har haft masa grejer att göra så det är därför.

Fredags var det jobb på bowlingen efter vanliga jobbet så 17-00.30. Vi kunde stänga lite tidigare då det är ganska lugnt nu inför sommaren.
Lördagen gick jag och älsklingen ner till badet men hann bara sola 30 min sedan blev det massvis med moln så vi gick upp igen och jag duscha och gjorde mig iordning.
Efter det promenerade vi bort till Västerbroplan där vi skulle stå och kolla på Maran som min bror sprang..
Man såg jättebra och brorsan svepte förbi, och vi hejade på. vi stod precis vid 9 Km och 34 Km platsen..
Efter gick vi till systemet för att handla lite, promenerade hem och var hemma i ca 15 min.
Efter tog vi bilen till matexpressen för att handla godis till kvällen och sedan gick vi och ställde oss igen vid västerbron för att kolla på brorsan på andra varvet.. Svepte förbi här också och han såg mycket pigg ut, hann ta ett kort också..
Sedan begvas vi oss mot Västerhaninge hem till syrran där vi grillade(maten var jättegod) sedan spela vi spel med pluttan och kolla film sen och fika lite bullar och sedan godis till filmen.. Jättemysig och trevlig kväll hos min kära Syster med familj..
Söndagen bestod av jobb men bara till ca 14 då det inte var så många kalas..  Det var skönt att sluta tidigare, jag åkte hem, bytte om och gick ner till badet och sola..
På kvällen blev det riktigt god mat

Kyckling fylld med fetaost, och lindad i parmaskinka med potatis i ugn och tzatziki. Sallad till det.. Det var riktigt gott.
Promenad på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0