Gårdagen

Träning igår kväll vilket var väldigt lyckat.. Vi körde på som fan och hann med massor.
Det är massa nytt och lite nytt folk så, detta kommer bli suuuuuuper..
Träningsvärken börjar smyga sig på idag också känner jag och jag lär ju bara få ännu mer sen ikväll på träningen. Haha men det är skönt med lite träningsvärk ibland, vi är lediga sen i 6 dagar från träning då det är RM i helgen då det är 3 lag ifrån våran förening som tävlar. Det är dem som tävlar nybörjare och fortsättningsklasserna som tävlar RM.

Vi som kör avancerad hade ju SM den 15-16 Maj..
Detta är ett klipp ifrån Sportnytt där dem visar lite från SM.
Klippet handlar om mitt lag, Powercheer Eagles och dem 2 tjejerna som blir intervjuade är Mickis som är captain och Therese ifrån mitt lag. Dem visar även lite ifrån tävlingen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0