Veckans Låt:

Denna fredag väljer jag en låt som jag fastnade för en partykväll när jag och Sandra var ute.
I taxin på väg hem som vi delade med 2 st vi mötte ute kom denna låt och det märktes att dem diggade denna när det började sjungas och grejer. =)

Gillade den här låten från början och den är ännu en perfekt partylåt, Den är en av mina favoriter som jag lyssnar på i bilen, och självklart är idag inget undantag.

Ikväll blir det party hemma hos bästa Sandra då vi skall fira henne för hon fyller år på onsdag..
Så ha en trevlig kväll nu allihopa för det ska bannemig jag ha även fast jag är lite krasslig..



Kommentarer
Postat av: paula

Söt blogg! D

2010-12-13 @ 17:27:06
URL: http://paulaweisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0