Torsdag den 16:e December

Har haft ganska mycket att göra denna månad då jag jobbar väldigt mycket och sen är det julklappar som skall köpas, folk som ska firas och man ska hinna med massa annat också..
Men månaden har gått otroligt fort och nu är det bara 1 vecka kvar till mysiga julafton och 2 veckor kvar tills det nya året tar sin början.. 2011.

Nu ska jag hem efter jobbet och städa lite hemma tänkte jag, laga mat och kanske baka en sockerkaka och bara ta det lite lugnt.
Typ första dagen denna månaden som jag inte gör något..

Igår var jag hemma hos syrran och så bakade vi pepparkakor och så gjorde jag kola som blev riktigt bra..
Den är såå god..
Lille plutten var självklart med och bakade och gjorde så fina pepparkakor så.=) Sötnosen såg fram emot att baka jättemycket.. Mosters lilla prinsessa.
Nu är hon inte så liten som på bilden längre utan nu är hon hela 4 år och 4 månader..



Kommentarer
Postat av: linn

Såå sött!<3 Checka min blogg? :)

2010-12-20 @ 17:19:05
URL: http://linnplugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0