Nästan klar

Härligt, nu är jag i princip klar med alla mina julklappar..
Jag har bara min älskling kvar att handla till..

Idag är det fredag vilket innebär helg och då blir det massa jobb för mig med julbord etc på bowlingen. Roligt!!

Hoppas det kommer mycket folk idag och imorgon..

Idag jobbar jag 17.30 och framåt
imorgon börjar jag 16.30.

Imorgon tänkte jag även åka in till stan för att handla till älsklingen, sedan blir det en snabbis till ikea och efter hem till mamma och hänga där innan det är dags för jobb.
Dem ska till bowlingen imorgon och äta och bowla så dem åker med mig dit..

Syrran+familjen ska även till mamma imorgon på dagen för att lämna något så då får man träffa dem och leka lite med barnen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0