Fotvård

Igår var dagen då jag skulle ge min present till bästa Sandra. Hon visste inget om vad det kunde vara bara att vi skulle träffas igår.
Jag tog med henne till en salong där jag hade bokat tid för oss att göra fotvård. 65 min och det var så otroligt skönt för fötterna.
Dem blev som nya efteråt, len som en babyrumpa, dem fila bort allting, fixa naglarna, smörjde in etc.
Helt perfekt, en riktig mysig tjejgrej att göra då man sitter bredvid varann och kan snacka, läsa tidning etc etc.
Så nu är vi så nöjda så..

Idag blir det lite fix hemma och så, måste först handla grejerna till julstrumpan, sen ska vi åka och handla lite mat och sen grejerna inför fredag.. Efter det tänkte jag baka lite mer kola för den har ju tagit slut hemma redan. haha dem är ju sååå goda.. Sen har vi även tvättstuga idag så det blir full rulle.

EAGLES<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0