Bad update

Dålig uppdatering i helgen, jag vet men det har helt enkelt inte funnits någon tid till det.
Jag har jobbat dubbelpass i fredags, bowlingen i lördags och bowling i söndags.
Det gick riktigt bra i helgen och i lördags var det mycket folk som var och bowla,käka, dansade och drack.
Super roligt..
Annars har jag handlat lite grejer i lördags, var hos mamma och syrran+familjen kom även förbi där.

Nu är det en vecka till som består av massa jobb då jag jobbar dubbelpass, tisdag,onsdag och torsdag, sedan är det fest för bästa Sandra på fredag som kommer bli riktigt roligt..



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh gud vilket vackert hår! och älskar din header! =)

2010-12-08 @ 22:01:12
URL: http://deluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0