Onsdag 4/8 2010

God Morgon på er!

Onsdag idag, och halva veckan har snart gått.
Igår åkte jag in till stan för lite shopping av presenter till min systerdotter. Hittade lite grann men ska in igen någon annan dag och köpa lite mer..
Blev även 2 par jeans som fick följa med mig hem igår, älsklingen köpte ett av dessa par till mig.
1 par Miss Sixty och ett par Tiger Jeans så det är jag mycket nöjd med att jag hittade jeans jag gillade då jag behövde fler att byta med.

Imorgon skall jag få träffa min bästaste bästaste vän Sandra<3




Kommentarer
Postat av: sandra

Du är min allra finaste och mest underbara vän :)

Har saknat dig så mycket gumman! Imorgon ses vi wiiiie :D

Pusspuss <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-08-04 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0