Middag

Nu efter jobbet åker jag och hämtar upp älsklingen sen åker vi hem till hans föräldrar där det
vankas middag då hans mamma fyller år idag så då ska vi dit och fira henne.

Annars är jag väldigt trött, skulle lagt mig tidigt igår men nej det gick ju inte så bra, får se om jag kanske kan göra det ikväll..

Veckans planer:

Tisdag: Jobb 8-17, middag hos svärföräldrarna
Onsdag: Jobb 8-16, Hämta mamma och bege oss hem till syster och hälsa på den nyfödde lille killen=)
Torsdag: Jobb 8-17, Gymmet
Fredag: Jobb 8-17, UTGÅNG med min finaste Sandra
Lördag: Sova=) Sover hos Sandra då så sen har vi inga planer, kanske åker till syrran en sväng på kvällen så Markus får träffa den lilla också.
Söndag: Jobb Bowling 10-18.30


Kommentarer
Postat av: R

Hej! Snurrar runt här på mer-trafik och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Hjärtligt välkommen över för en titt hos mej. Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0