Gym

Imorse var jag nere på gymmet och körde lite vilket var väldigt skönt.

Distans: 6,0 km
Tid: 42.05 min

Tog det lite lugnt idag, sprang på löpbandet i fredags 4 km och 6 km idag.
Tidigare har jag bara sprungit utomhus, vi gymmade ju även jättemånga gånger när vi var i USA nu i juli.
Formmässigt känns det lättare att springa på löpbandet men man blir ju så mycket lökigare och varmare än när man är utomhus.
Men bättre tid blir det nästa gång..

Lite annat jag gjorde idag.. Tanken är inte att jag ska biffa upp mig massor eller så, så kommer köra lägre vikter.
Situps: 150 st
Biceps: 25x 6 kg
Magövning 1: 15 x 12 kg
                       10 x 15 kg

Magövning 2: 10 x 3 kg
                       5 x 4 kg

Crosstrainer: 15 min





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0