Fredag

Haft fullt idag kan jag ju säga, jobbade 8-17 som vanligt, efter det begav jag mig till gymmet där det blev löpning och styrketräning..
Efter det åkte jag till Ica Maxi för att handla till imorgon då vi ska fira mig och min systerdotter ihop.
Efter det har det blivit middag, locka håret lite för att se hur det blir, plocka undan här hemma och nu skall jag börja med tårtan..

Löpning- 5 km
Tid: 33,05 min
Kommentar: Springer snabbare utomhus än inomhus, konstigt, kan ju springa fortare på gymmet men man blir ju så himla varm när man är inomhus och löper..

Situps- 5x30 st
Pilatesboll-magövning
3x15 st biceps
2x15 triceps
2x15 Bröst
20 min Crosstrainer
3x15 st 15kg mage

Kommentarer
Postat av: elin

hej vilken söt blogg .

ska vi följa varann via bloglovin ? :)

2010-08-15 @ 11:21:11
URL: http://elincanderyd.blogg.se/
Postat av: Emanuel - Pengar och Prylar

Hej! Vi har nyss startat en blogg som handlar om sparande för privatpersoner, m.m. Vi söker nu läsare till den, och undrar ifall du är intresserad av att lägga till varandra på bloglovin? =)

2010-08-15 @ 23:11:04
URL: http://merdeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0