..

Igår var det som sagt dubbeljobb på mitt vanliga jobb och sedan bowlingen vilket var roligt..
Det gick bra, sällskap på 20 personer och sedan var det lite folk som bowlade och handla i baren och lite fler spontan mat som inte var á la carte men det var full rulle vilket är roligt..

Har sovit dåligt i natt vilket resulterar att jag är trött som bara den,  så idag blir det ingen träning då min kära pojkvän smittat mig lite så jag är lite krasslig i halsen.
Sen har jag fetaste träningsvärken i benen, framsida lår och insida lår men det är skönt, då vet man att man har jobbat hårt..

Kom till jobbet vid 10 idag då jag var på undersökning imorse och sen var det fetaste köerna ut från stan pga byggarbete och en buss som stod stilla..



Kommentarer
Postat av: Zoofie

Hej!

Först och främst - förlåt om du tar detta som reklam! Radera det isf.

Jag har kommit fram till en teori, att Lady Gaga har stulit delar av sin stil från en död tjej. Vad tycker du?

http://zoofie.devote.se/blogs/5735504/lady-gaga---wannabe-nancy-.htm

2010-08-26 @ 21:05:31
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0