En resa jag aldrig glömmer

I juli i år begav vi oss mot Finland för att tävla EM.
Vi var ett lag som under året köttat som bara den och tagit både DM GULD+MVP, SM GULD och vi var Team Sweden och skulle representerat Sverige på VM i USA i april men som bekant kom vi tyvärr aldrig iväg pga det där Jädrans askmolnet..
Vi hade satt allt på båda tävlingarna och jag är garanterat säker på att vi hade gjort det på VM också och hade varit sååå bra.
Nu var det dags för EM och det kändes bra, vi visste ju att det skulle vara riktigt bra lag som vi mötte och det var det också.
Men vi gjorde det IGEN, vi satte allt på tävling och känslan var enorm av lycka. Nu var det bara att vänta och titta klart på tävlingen innan prisutdelningen.
När vi väl var där, vid prisutdelningen, var man nervös och det var dags för våran klass och dem ropar upp 3:an och från Sweden, Power cheer Eagles och det var RIKTIG lycka att ha tagit sitt 3:e EM Brons..
Jag är så STOLT över oss.

Resan hem från Finland är minnesvärd och vi hade det sååå galet roligt..
Middagen, champagne, dans, karaoke,och alla fina fina örnar+coaches..


My roommates
Madde, Jag, Marre och Lina<3<3



Pyrre


Älskade laget med vårat EM BRONS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0