En liten son<3

Igår fick min syster sitt andra barn, denna gång blev det en liten pojke och han är ju världens finaste<3
Finaste bilden har jag på honom i min mobil.

Imorrn ska jag och mamma åka hem till dem och hälsa på och träffa den lilla..
Stolt moster är jag verkligen till min finaste prinsessa Eveline och till den nyfödda.

Igår körde jag och älsklingen en runda på gymmet efter jobbet och då blev det
armar/rygg/axlar och mage och sedan körde jag intervaller..

Imorse var jag där och körde lite löpning men det var tungt idag, kroppen var lite seg och hade väl egentligen velat sova lite längre istället.

Distans: 4,5 km
Tid: 29,00 min

Tiderna förbättras iaf, men nu jävlar ska det bli löpa av,
Hinner ju däremot inte så mycket denna vecka då schemat är ganska så fullt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0