Bad update

Dålig uppdatering under helgen, jag vet men det har varit full rulle.

Lördags gick jag upp kl 9 för att duscha, äta,göra mig iordning och göra princesstårtan och sedan åkte vi hem till syrran där vi skulle fira mig och min systerdotter ihop.

Jag fick
- Presentkort på Ginatricot
- 3 st Presentkort på Mediamarkt
- Presentkort på Monroe
- 1 Tårtfat
- 1 Muffinsbok
-  Blommor

Så jag är mycket nöjd, jag hade ju inte önskat mig någonting förutom p-kort på mediamarkt, monroe och tårtfat.
Massa av gott fika,tårta och bra sällskap,

Efter åkte vi hem och köpte med och grekiskt, var hemma ca 1 timme och sedan åkte vi in till stan för att möta upp brorsan+familj för att se brorsdottern springa lilla midnattsloppet och sedan brorsan+ mosters man springa midnattsloppet..
Vi såg dem båda 2 som vi brukar göra, och hejade massor.

Igår storhandla vi först, sen hem och byta om och sedan gymmet i nästan 2 timmar efter det hem och äta middag och sen körde jag en städning och rensning.
Det var damma av, rensa bland lådor, lite bland kläder etc etc så det var nice, och sedan blev det Beck-Levande Begravd


Kommentarer
Postat av: R

Grattis i efterskott!

2010-08-17 @ 17:40:34
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0